نمونه ای ازصراحت لهجه مدیركل تربیت بدنی یزد/ورزش دارالعباده با سیدغلامرضاكمانه در انتظار روزهای خوش


یزدفردا "گروه ورزش"سعید صادقی مقدم :"سید غلامرضا کمانه" مدیر کل غیر بومی تربیت بدنی یزد که صحبت های دلنشین وی در مراسم روز خبرنگار گویای تجارب ارزنده اش در امر ورزش بود در جمع اعضای هیات فوتبال استان به شعار رییس جمهوری در خصوص تحقق عدالت اشاره کرده و خواستار رسیدگی جدی فدراسیون فوتبال به شکایت تیم تربیت یزد در خصوص استفاده غیر قانونی تیم صنعت نفت آبادان از "حامد سرلک" در لیگ دسته اول کشور و انجام عملی شعار تحقق عدالت شده است.

حال که سکاندار ورزش استان با این قاطعیت از حق نماینده فصل گذشته فوتبال یزد در لیگ دسته اول دفاع کرده افسوس روزهای حساس پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور و پیش از بازی تیم های تربیت یزد و شهرداری بندرعباس را خوردیم که یحیی گل محمدی در یک اقدام غیرحرفه ای اردوی تیم تربیت را رها کرد و برای انجام مذاکره با کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مربیگری تیم پرطرفدار پایتخت عازم تهران شد. ولی کسی نبود تا حداقل به این اقدام غیرحرفه ای گل محمدی و کاشانی اعتراض کند!!!

شایان ذکر است این دیدار در حالی با نتیجه مساوی به پایان رسید که اگر تیم تربیت موفق به شکست تیم شهرداری بندرعباس می شد نماینده فوتبال یزد به جای تیم صنعت نفت آیادان به مرحله پلی آف لیگ دسته اول صعود می کرد و چه بسا اکنون شاهد بازی های این تیم در رقابت های لیگ برتر بودیم نه تیم صنعت نفت!

تلاش های مدیرکل جدید تربیت بدنی یزد در مدت زمان اندک حضورش در یزد به عنوان سکاندار ورزش دارالعباده برای شناخت کامل از وضعیت رشته های ورزشی استان که با برگزاری نشست های مستمر با مسوولان هیات های ورزشی صورت گرفته ستودنی است.

امیدواریم با ادامه روند تلاش های سیدغلامرضا کمانه و همکارانش در اداره کل تربیت بدنی یزد شاهد در پیش بودن روزهای خوشی برای ورزش استان باشیم. انشالله

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا